Disciplinnämnden har nu fattat ett beslut kring Pawel Cibicki. Han stängs av i sex veckor för att ha tränat med IFK Värnamo samtidigt som han var avstängd. Han får dock klartecken att träna, säger nämndens vice ordförande Alicia Eklund till SVT Sport. Läs hela nyheten här